Auto je ve velmi zachovalém původním stavu, vč.celého interiéru a vinylové střechy ve světlém odstínu. Lak vozu je také původní, vykazuje však známky používání obvyklé u 53 let starého auta. Karoserie i podvozek bez koroze, mechanicky naprosto v pořádku bez jakýchkoliv investic, plně funkční a pojízdný. Interiér, stropnice, palubka, vnitřní osvětlení, rádio AM/FM, světla, vše ok. Pouze mírné trhlinky na zadním sedadle a na opěradle (popraskané od slunce). Všechny dveře jdou krásně zavírat, mechanické zamykání i stahování oken funguje jak má. Motor a převodovka bez problémů, žádné úniky provozních kapalin, brzdy v pořádku. Motorový prostor v perfektním a udržovaném stavu, jako z továrny, viz.foto a video. Dobová kola i kryty, garážované auto. Nyní na veteránských značkách, po ČR najeto cca 300 mil bez jakýchkoliv potíží. Na tachometru je 62 tis.mil.
K vozu dobové příslušenství v kufru, Owners manual, Original car production broadcast a mnoho dobových dokumentů o servisech.
motor V8 • 383cui • 6277ccm • 216kW • 290hp • Carter 2bbl • automatická převodovka 3-kvalt • RWD • 62 tis. mil • 4-door hardtop sedan • délka 5707mm • šířka 2009mm • výška 1430mm
Newporta 69 mám měsíc a moc si to užívám, v podstatě je to lepší jak jsem doufal. Najel jsem zatím něco málo přes 1500 km, spotřeba vychází přibližně na 19,5 l na 100 km. Na autě byl hodně vymlácený pomocný čep řízení, který jsem objednal spolu s jinými díly na Rockautu a již vyměnil. Dál mě praskla páska na hadici u chladiče, vyměnil jsem žárovku osvětlení značky a byl úplně volný karburátor, všechny 4 matice se dali dotáhnout prsty. Po dotažení se trošku zlepšil i problém s cuknutím/až zhasnutím motoru při rychlejším přidání plynu, ale není to úplně dobrý a budu se muset kouknout na ten karburátor až objednám sadu těsnění. Ale to vše jsou jen prkotiny, které nemůžou přebít…