motor V8 • 350cui • 5735ccm • 146kW • 200hp • EFI • automatická převodovka 4-kvalt • RWD • 120 tis. mil • conversion Van • délka 5136mm • výška 2003mm • šířka 2019mm
Obytných G20 a Vandur není nikdy dost. Ale chce to trochu odvahy se od ostatních odlišit atypickou barvou, což pro někoho může být zrovna tento případ. Nebo se prostě do té zelené zamilujete a není co řešit. A právě budoucího majitele zřejmě tak oslovila, že nebylo zbytí a musel G20 koupit.
Chevy jsem prošel, v rámci možností i projel a po zjištění, že to auto je opravdu ve skvělé kondici, jsem ho dal do prodeje. Opět jsem ale měl pocit, že nedělám dobře, že bych si ho měl nechat, že takové už se neobjeví. Stejné úvahy jako vždycky.....Krásné pohodlné svezení, mechanick i motoricky dobrý, interiér bez poskvrny. Nějáké drobné mouchy měl, ale nic o čem by stálo za to hovořit.
K vozu je Owners manual, Certificate of title, dvoje originální klíče, manuál k audio systému. Původní doklad o koupi vozu s vyčíslenou cenou a původní záruční listy.
Chevy G20, auto, které jsem nikdy netušil, že bude součástí mé garáže. Vždy jsem byl spíše zastáncem sedanů nebo coupé, bohužel ale jednu věc tato auta nesplňují a tím je prostor pro přespání někde v přírodě, na výletě nebo srazu amerik dál od domova. Přeci jen mám rád své pohodlí a do stanu se mi moc nechce...
Jednoho dne, když jsme se s přítelkyní vrátili ze srazu amerik, kde jsme strávili dva dny mi bylo jasné, že spát v půjčeném firemním Sprinteru opodál od mé druhé lásky Bonnie z 68 roku to nebude to pravé ořechové. A jelikož s sebou občas povezeme na výlet i čtyřnohé mazlíčky, bude potřeba více prostoru, než disponuje sedan z 68 roku.
Ale o tom…