motor V8 • 305cui • 5001ccm • 108kW • 145hp • Carburator 2bbl Rochester • automatická převodovka Turbo Hydramatic 3-kvalt • RWD • 39 tis. mil • 4-door sedan • délka 4895mm • šířka 1816mm • výška 1377mm • váha 1499kg •
Midsize se smallblockem, zachovalým zeleným interiérem, lavicí pro tři a řazením pod volantem. Technicky velmi dobrý stav, karoserie bez koroze, pěkný lak, interiér čistý bez poškození. Palubka zachovalá, nepopraskaná, dečka pouze proti slunci. Motoricky bez problémů, převodovka ok, žádné úniky provozních kapalin. Na tachometru je 39 tis.mil. Nyní na veteránských značkách, na daily driver ideální auto.
Kdo zná silnice kolem Prahy, zvlášť směrem Kralupy nad Vltavou a blízké okolí, dá mi jistě za pravdu, že to je utrpení pro každého řidiče. Ale pro řidiče veteránského vozu to je skoro jako pohřbívání za živa.
Proto rád vyjíždím do těch míst, o kterých jsem si jist, že mají silnice krásné a udržované. Jedním z nich je i okolí Rakovníka, konkrétně tahle cesta z Nového Strašecí. Malibu si to užívalo, stejně jak já, krásných 100km bez jakýchkoliv problémů. Při výletu do Muzea Veteránkých aut v Lužné u Rakovníka mi to tedy nedalo, tak aspoň krátká mobilovka.
Já vím, není to "king of the road", ani show car s ambicemi na hlavní trofeje z veteránských srazů. Je to lidový midsize se smallblockem, zachovalým zeleným interiérem, švihadlama, lavicí vepředu pro tři a kvrdlačkou pod volantem. Technicky vynikající a pohodlný. Ne každý přeci prahne po Corvetě, Chargeru nebo obřím pickupu....................................
Comments