motor V8 • 472cui • 7729ccm • 160kW • 223hp • karburátor Rochester 4bbl • automatická převodovka THM400 3-kvalt • RWD • 2-door hardtop • 85 000 mil • délka 5804mm • šířka 2027mm bez zrcátek • výška 1390mm • rozvor 3302mm • 2280kg •
Technický stav velmi dobrý, podvozek i řízení bez vůlí, motor, převodovka bez problémů. Nikam za jízdy netáhne, drží krásně stopu, i při prudkém brždění. Komplet brzdy byly dělané, dle dochovaných faktur, v roce 2018. Nožní brzda funkční, odbrzdí se s rozjetím vozu.
Interiér v kůži, bez poškození, přední lavice el.polohovací do třech směrů, el.vysouvací anténa, elektricky ovládaná okna, centrální zamykání, klimatizace chladí, palubní budíky, vše funkční.
K vozu dobové příslušenství, původní kupní smlouva, Title, původní owner´s manual, consumer information, mnoho dokladů ze servisů, atd. Na tachometru cca 85 tis.mil.
Veteránské doklady do roku 2029, při rozumné dohodě na místě, lze odjet po vlastní ose.
A můj čistě osobní názor?, jsem mile překvapen. Cadillac řídím poprvé v životě a přesto, že je to 73. ročník s pouhými 160 kW, tak ono přeci jenom těch 495Nm s autem dokáže slušně pohnout. Vždycky jsem se tomu usmíval, jakože Cadillac…..ale musím uznat, že je to komfortní a svižné svezení. Vyzařuje z něj při jízdě jakási motorová noblesa, je to přeci jenom nejvyšší level od GM. Koriguji tedy svůj laický názor na poemisní US produkci.
Je to samozřejmě 50 let staré auto, nějaké drobné mouchy má, ale vše snadno řešitelné, nic zásadního.
Comentarios